گردنبند مردانه ایران من مدل نقشه ایران من 98
 
گردنبند مردانه ایران من
 
گردنبند و پلاک مردانه ایران من
 
گردنبند لعاب استیل مردانه ایران من
 
گردنبند لاکچری فشن مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من مدل 2019
 
گردنبند استیل مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من استیل
 
حراجی گردنبند های مردانه
 
مدل ایران من

جنس فلز لعاب استیل
 
رنگ نقره ای
 
ابعاد 4.1*4.4 سانتیمتر
 
به همراه یک عدد جعبه تزئینی
 
قیمت تخفیف خورده 25 هزار تومان

پرداخت آسان درب منزل

خرید سریع و راحت در خانه

گردنبند و پلاک مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من مدل نقشه ایران من 98
 
گردنبند مردانه ایران من
 
گردنبند و پلاک مردانه ایران من
 
گردنبند لعاب استیل مردانه ایران من
 
گردنبند لاکچری فشن مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من مدل 2019
 
گردنبند استیل مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من استیل

قیمت بدون تخفیف :59,000 تومان

قیمت فقط : 25,000 تومان

پرداخت آنلاین = عدم پرداخت هزینه پستی به مامور پست

خرید آنلاین = تخفیف

 پرداخت آنلاین = تخفیف ویژه فروشگاه


http://imgurl.ir/uploads/h56080_zoxlzkeubmxf54yfsiqa.jpg



مشخصات کامل
 
نام گردنبند مردانه ایران من
جنس
فلز لعاب استیل
رنگ
نقره ای
ابعاد 4.1*4.4سانتیمتر
جعبه دارای یک عدد جعبه تزئینی

معرفی اجمالی محصول:

مد و پیروی از آن در جهان کنونی به عنوان یک اصل برای بسیاری از طراحان و مصرف‌کنندگان در آمده است. این تاثیر در زمینه‌های مختلف از جمله زیورآلات، پذیرفته شده است و این در حالی است که بسیاری از افراد هم به دنبال پیروی از مد نیستند. مد به‌عنوان عنصری مهم روی طراحی زیورآلات تاثیرگذار است؛ ترکیبات مدرن امروزی با سبک های قدیمی، این روزها باعث ایجاد نگاهی جدید در طراحی شده است و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. گاهی با شکل‌ها و فرم‌های خاصی در گروه‌های مختلف زیور روبه رو می‌شویم که هیچ منشاء و نماد واقعی ندارد؛ بلکه پیروی از سبکی قدیمی و یا طرحی‌ست که بیشترین استقبال را داشته است.
بیشتر ثروتمندان و اشراف از زیورآلات استفاده می‌کردند و امروزه می‌بینیم که به چه سادگی از آن الگو برداری شده که برای مخاطبان خاص خودش، بسیار جذاب است. گردنبند مردانه ایران من را می‌توان از نمونه‌های این طرح جدید معرفی کرد.

 

 
گردنبند و پلاک مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من مدل نقشه ایران من 98
 
گردنبند مردانه ایران من
 
گردنبند و پلاک مردانه ایران من
 
گردنبند لعاب استیل مردانه ایران من
 
گردنبند لاکچری فشن مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من مدل 2019
 
گردنبند استیل مردانه ایران من
 
گردنبند مردانه ایران من استیل

قیمت بدون تخفیف :59,000 تومان

قیمت فقط : 25,000 تومان

پرداخت آنلاین = عدم پرداخت هزینه پستی به مامور پست

خرید آنلاین = تخفیف

 پرداخت آنلاین = تخفیف ویژه فروشگاه


http://imgurl.ir/uploads/h56080_zoxlzkeubmxf54yfsiqa.jpg


برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

برچسب ها : گردنبند مردانه ایران من,پخش عمده گردنبند مردانه ایران من,گردنبند مردانه ایران من با تخفیف 25000 تومان,جدیدترین گردنبند استیل مردانه ایران من,خرید جدیدترین گردنبند مردانه استیل ایران من,خرید آسان گردنبند لاکچری مردانه ایران من,  دایان شاپ, فروشگاه اینترنتی دایان شاپ, گردنبند, گردنبند ایران, گردنبند فارسی مردانه, گردنبند مردانه, گردنبند مردانه نقره, گردنبند مردانه نقشه ایران ,خرید پستی گردنبند مردانه ایران من با گارانتی,خرید اینترنتی گردنبند مردانه ایران من با تخفیف,خرید ارزان گردنبند لاکچری مردانه ایران من,خرید آنلاین گردنبند مردانه ایران من مدل 2019,کمترین قیمت گردنبند فشن مردانه ایران من, خرید گردنبند مردانه ایران من,خرید گردنبند ایران,خرید گردنبند مردانه,Iran Man Necklaces,خرید گردنبند مردانه ایران من,خرید گردنبند مردانه ایران من استیل با قیمت ارزان,خرید گردنبند مردانه ایران من با قیمت حراج,حراج گردنبند مردانه ایران من با ارسال سریع,فروش گردنبند مردانه مدل ایران من,قیمت گردنبند مردانه همراه با پلاک ایران من,حراج ارزان گردنبند لعاب استیل مردانه ایران من,فروش ویژه گردنبند لاکچری فشن مردانه ایران من,خرید ویژه گردنبند مردانه ایران من مدل 2019,حراجی جدیدترین گردنبند های مردانه,